ميگرن عصبي ساده که مشتریان را جذب می کند
تاریخ : چهار شنبه 25 مرداد 1402
نویسنده : rasa

 

گفته میشود با افزایش گردش خون در سر و از میان بردن تنش در سراسر بدن، میتواند راهکار مناسبی برای مقابله با میگرن و سردردهای ناشی از آن باشد. برخی حرکات و تمرینات یوگا بهعنوان راهکارهایی مناسب برای مقابله با میگرن شناخته میشوند. برخی حرکات کششی میتوانند با از بین بردن تنش موجود در بالاتنه و گردن به کاهش سردردهای میگرنی منجر شوند. و احتمالاً غذاها و مکملهایی را توصیه میکند که میتوانند به ترمیم روده شما کمک کنند، از جمله پروبیوتیکها، پریبیوتیکها، آنزیمها، گلوتامین، روغن ماهی و غیره. در واقع آن قسمت از بدن شما به صورت موقت حس خود را از دست می دهد و یا بخشی از بدن دچار سوزن سوزن شدن می شود. خوشبختانه حرکات گوناگون بسیاری وجود دارند که فشار زیادی به بدن وارد نمیکنند و میتوانند استرس و تنش شما را کاهش دهند. انجام حرکات کششی ماهیچههای شما را شل کرده و تنشهای فیزیکی را برطرف میکند.

اگر حرکات کششی را به طور منظم انجام دهید، آنها میتوانند به آرامش ذهن و بدن کمک کنند. افزون بر این، حرکات کششی هم از آنجا که شامل تنفس آرام و ژرف میشوند، میتوانند «دستگاه عصبی خودمختار» را تنظیم کرده و به واکنش بهتر بدن نسبت به استرس کمک کنند. آنها میتوانند از ۴ ساعت تا ۳ روز طول بکشند و معمولا یک تا چهار بار در ماه بروز پیدا میکنند. کشیدگی عضلانی یکی از دلایل اصلی سردرد پیشانی محسوب میشود. اما این حالتها معمولاً در هر دو چشم دیده میشود. این حملات همچنین میتواند در دوران پیش از یائسگی افزایش یابد. به این میگرن نوع بنیادی می گفتند که شامل علائم بینایی، حسی یا گفتاری یا زبانی و حداقل دو مورد از موارد زیر است: لکنت، سرگیجه (احساس چرخیدن یا سرگیجه)، وزوز گوش (زنگ در گوش)، دوبینی، بی ثباتی و حساسیت شدید به صدا. به علاوه در افراد میگرنی شناسایی عواملی که باعث شروع یا تشدید حمله میگرنی می شود و پرهیز از این عوامل (بی خوابی، خستگی، گرسنگی، استرس، بوی سیگار، بوی عطر، غذاهای خاص و غیره) میتواند باعث بهبود فرد مبتلا شود. یکی از این راهکارها ورزش کردن و انجام برخی حرکات کششی است. برخی از افراد احساس سرخوشی میکنند.

شما همچنین میتوانید از یک فوم رولر استفاده کنید و دست خود را روی آن بگذارید و حرکت دهید. شما همچنین میتوانید بازوهای خود را کنار بدنتان و رو به عقب دراز کنید. 1. روی زمین بنشینید و پاهای خود را رو به متخصص مغز و اعصاب جلو دراز کنید. این حرکت برای سلامت بدن بسیار مفید است، بهویژه اگر بازوها را کنار بدن دراز کنید. اگر در شانههای خود تنش احساس میکنید، حرکت «نخ کردن سوزن» میتواند بخش بالایی پشت بدن را کش دهد و با چرخاندن پایین کمر، فشار روی شانهها و بالاتنه را کم کند. «خم کردن جانبی گردن» یک حرکت کششی ملایم است که تنش و فشار روی ماهیچههای گردن و بخش بالایی پشت بدن را برطرف میکند. این حرکت جدا از آرامش بخشیدن به ذهن و روان شما، همچنین منجر به کشیده شدن بخش بالایی پشت بدن میشود و استرس و درد ناشی از میگرن را کاهش میدهد. این ورزش هورمونهای استرس را کاهش میدهد و واکنش بدن به استرس را هم بهبود میبخشد. فعالیت بدنی. شامل ورزش و رابطه جنسی است. این روشها معمولا شامل تغییرات در سبک زندگی میشوند.

سردرد میگرن باید تحت کنترل گرفته شود تا فرد بتواند به زندگی روزمره خود بپردازد. اگر نیاز داشتید، یک حوله یا پتو زیر باسن خود قرار دهید. در مورد جویدن ناخن ها ، لب ها ، قسمت داخلی گونه هایتان یا اشیاء مفید مانند قلم ها نیز همین مسئله صدق می کند. برای تسکین دردهای میگرنی نیز روشهای طبیعی موثری موجود می باشد که در ادامه به یکی از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد. 1. نوسانات هورمونی به خصوص در خانم ها که در پیش از عادت ماهیانه یا در دوران بارداری و یائسگی به اوج خود می رسند. این نوع میگرن بین افرادی که بعد از 40 سالگی به میگرن مبتلا میشوند، غیرمعمول نیست. با وجود این، راهکارهای طبیعی گوناگونی هم برای درمان این مشکل وجود دارند. اگر همواره و به طور مرتب به سردردهای میگرنی دچار میشوید، بدون شک به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این مشکل هستید.




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید