تاریخ : پنج شنبه 30 فروردين 1403
نویسنده : rasa

متن آهنگ مهراد جم نگات کنم

چه خوب شد عشقم اومدی
چیکار کردی تو چقد به چشمم اومدی
چه دیدنی شدی میخوام نگات کنم
برس به من میخوام که قلبمو فدات کنم
یه تویی دوست دارم نتونی حتی بشموری
یه عکس دوتایی بذاریم یهویی
نمیخوام با منی به هیچی فکر کنی
دور بمونه چشم بد از عشقمون چه خوشگله
بمون یه قول بده بهم دلم شه خوش بهت
بدون یکی باهاته که نمیره نمیکنه پشت بهت

هیچوقت عوض نشدی با روزای اول

هر چی پیش رفت این قصه قشنگ تر به نظرمم

موند تو قهر و آشتی همیشه هوامو داشتی

یه چیزایی هست میخوام بگم ولی خب اینجا جاش نیست

دور بمونه چشم بد از عشقمون چه خوشگله
بمون یه قول بده بهم دلم شه خوش بهت
بدون یکی باهاته که نمیره نمیکنه پشت بهت

 https://musicdel.ir/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1403
نویسنده : rasa


این مقاله حاصل سال ها کار در صنعت املاک و مستغلات در قبرس شمالی است، از همه می خواهم که تا انتها با دقت مطالعه کنند، هر آنچه در این مورد باید بدانید در این مقاله بیان شده است، لطفا 10 دقیقه وقت بگذارید. هر گونه سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید تا به شما پاسخ دهیم.

اما قبل از هر چیز باید بدانید که یافتن محل زندگی در قبرس شمالی با خرید ملک یکی از بهترین راه های سفر به این جزیره است که دلایل آن در مقاله مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است.

در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، قبرس شمالی مکانی مقرون به صرفه برای زندگی است. هزینه زندگی در قبرس شمالی به طور کلی کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. جریان سرمایه گذاران از سراسر جهان به قبرس شمالی اهمیت این کشور را برای سرمایه گذاری نشان می دهد و یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها خرید ملک در قبرس شمالی است. قبرس، این سودها به قدری بالاست که حتی در سال های اخیر، طبق پیش بینی مجله فوربس، مردم در یک سال سود 400 درصدی را تجربه کرده اند.

اما مهم ترین مزیت خرید خانه در قبرس شمالی تنوع قیمت و تخفیف است، شما می توانید با سرمایه ای که در اختیار دارید ملک خود را انتخاب کنید و تنها 30 درصد از قیمت کامل ملک را برای گرفتن خانه در قبرس بپردازید. کل باقیمانده هزینه ملک به مدت 7 سال بدون بهره 1 درصد است، بنابراین می توانید در سال 2023 با بودجه 1 میلیارد تومانی در قبرس شمالی خانه داشته باشید!!!

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی یورومای

1) ملک و خانه را انتخاب کنید

اولین قدم برای خرید ملک در قبرس شمالی انتخاب خانه است و در این راه مشاوران ما در خدمت شما هستند تا با توجه به اهداف و شرایط مالی شما به صورت رایگان بهترین گزینه را از بین پروژه های مسکن در قبرس شمالی انتخاب کنند. می توانید تمام پروژه ها را از نزدیک ببینید

2) واریز وجه رزرو را بپردازید و قرارداد اولیه را ببندید

پس از انتخاب خانه خود، می توانید تنها با پرداخت 1000 پوند آن را رزرو کنید، اما این مبلغ در برخی موارد تا 2000 پوند نیز می رسد. قیمت ثبت شده است. مقدار پس انداز به عنوان بخشی از حقوق شما محاسبه می شود.

3) پرداخت 30% مبلغ قرارداد

پس از پرداخت ودیعه، 30 تا 45 روز به شما فرصت داده می شود تا 30 درصد مبلغ قرارداد را تکمیل کنید و پس از تکمیل مبلغ ذکر شده، قرارداد خانه به شما تحویل داده می شود.

4) کارهای مسکونی انجام دهید

اگر در قبرس شمالی برای مقاصد مسکونی خرید می کنید، می توانید طبق این قرارداد کار خود را انجام دهید، به وب سایت اداره مهاجرت قبرس مراجعه کرده و اولین ثبت نام را انجام دهید، سپس به اداره مالیات و اداره ثبت اسناد مراجعه کنید. و املاک و مستغلات قبرس شما می توانید گواهی خانه خود را دریافت کنید.

بسته به شهری که ملک در آن خریداری شده است، پروسه اقامت ممکن است بین 12 تا 60 روز طول بکشد و در برخی موارد حضور شما الزامی است. علاوه بر این، گلوبال ویژن موظف است کل فرآیند مهاجرت شما را تا زمان صدور آن پیگیری کند. اقامتگاه، پس از ابتدا تا انتها با شما هستیم.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

قیمت خرید ملک در قبرس با توجه به قدمت ساختمان، موقعیت شهر و منطقه نزدیک به ساحل و دریا متفاوت است و شما می توانید خانه ای در قبرس شمالی از 45 هزار تا 450 450 خریداری کنید. هزار از پوند .

هزینه های اضافی هنگام خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه دیگری که باید در هنگام خرید ملک در نظر گرفت، هزینه های اضافی خرید ملک در قبرس شمالی است. این هزینه ها شامل 12 درصد قیمت ملک به عنوان مالیات، 5 درصد حق انتقال و هزینه اسناد و انشعابات می باشد.

اقساط املاک در قبرس شمالی

خرید حواله قبرس شمالی در اکثر پروژه ها امکان پذیر است و روش پرداخت بسته به پروژه متفاوت است، این پرداخت ها از 1 تا 7 سال متغیر است که در جلسه مشاوره گلوبال ویژن با شما صحبت خواهد شد و شما بسیار دارید. گزینه های خرید انتقال خانه در قبرس شمالی.

بسیاری از مردم خانه خود را در قبرس شمالی اجاره می‌کنند و به یکدیگر پول می‌دهند، یعنی با پیش‌پرداخت کمی خانه می‌خرند، پول دیگری نمی‌پردازند.

پیشنهادات و تخفیف برای خرید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی

اغلب، شرکت های املاک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی پیشنهاداتی را برای خریداران در نظر می گیرند و گلوبال ویژن روند مشابهی دارد و چیزهای مختلفی را برای خرید ملک در قبرس شمالی ارائه می دهد. بستگی به ملک خریداری شده دارد.

1) تخفیف نقدی

شما ممکن است تخفیف نقدی در قیمت اعلام شده از طرف سازنده از ما دریافت کنید، این تخفیف مستقیماً در قرارداد ملک شما لحاظ خواهد شد.

2) مبلمان منزل

بسته به ملکی که خریداری کرده اید، مبلمان شامل یک ست کامل مبلمان یا 5 واحد آشپزخانه می شود، البته ممکن است برخی از واحدها این حق سازنده را داشته باشند و شما می توانید گزینه دیگری را انتخاب کنید.

3) تا زمانی که به خانه خود برسید یک اتاق را به صورت رایگان اجاره کنید.

اگر می خواهید بعد از خرید خانه در قبرس شمالی بمانید و واحدهای پیش خریدی برای فروش داشته باشید، زندگی در یک خانه اجاره ای رایگان گزینه خوبی است.

4) بلیط رفت و برگشت رایگان

گزینه دیگری که می توان از آن استفاده کرد، پرداخت هزینه بلیط رفت و برگشت به قبرس شمالی پس از خرید است.

تبلیغ ماشین دروغه!!!!

هنگام خرید ملک در قبرس شمالی، بسته به ملکی که می‌خرید، می‌توانید بین 1 یا 2 پیشنهاد انتخاب کنید، اما اتومبیل سواری یا پیشنهادهای مشابه، تبلیغات جعلی هستند و 99 درصد مواقع و 1 درصد مواقع کارساز نیستند. مابقی با قرعه کشی بین همه خریداران پرداخت می شود، چیزی که گلوبال ویژن ارائه نمی دهد.

مراحل بعد از خرید ملک مسکونی در قبرس شمالی

پس از خرید ملک، باید از وزارت کشور قبرس درخواست مجوز سند بدهید. در سامانه پورتال مهاجرتی باید مدارکی مانند صفحه اول پاسپورت، گواهی خرید ملک، قرارداد اجاره و وکالتنامه را بارگذاری کنید.

پس از آپلود مدارک به شما مهلت داده می شود تا برای تایید مدارک به پلیس مراجعه کنید و در این بخش باید منابع مالی 10000 دلاری را تهیه کنید.

پس از اتمام این مرحله مراحل بعدی آزمایش خون و تست حساسیت می باشد و در نهایت پس از پرداخت مالیات و بیمه درمانی اقامت موقت خود را دریافت خواهید کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید